Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company - pg [10] Chaos Lord in Cataphractii Terminator Armour

Toon je mooiste modellen of juist de slechtste om je skills te verbeteren. Laat jezelf zien!

Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company - pg [10] Chaos Lord in Cataphractii Terminator Armour

Berichtdoor MonkeyMarkiak » 15 feb 2015, 20:28

Bij deze dan het begin van mijn blog ;)
Om ervoor te zorgen dat ik van te zomer genoeg kan fielden voor kleine battles, ga ik mezelf als doel stellen om iedere maand een squad te schilderen. Als fluff-bunny wil ik in ieder geval alle plastic modellen converten en proberen om de Night Lord sfeer (gestoorde psychopaten :twisted:) in dit leger te krijgen. Ik hoop dat ik genoeg inspiratie heb om dat vol te houden, maar in ieder geval voor de komende tijd ideëen genoeg :D

Anyhow, back to business: backround fluff :D
(In het Engels omdat het in het Nederlands niet klinkt XD)
When the legion was scattered after the massacre at Tsagualsa, Company Leader Kuul cleansed his troops by leaving them he deemed unfitting (mostly Astartes who let themselves in with chaos) behind to die. His battle barge, Sower of Fear, into the warp and started a live as a corsair, praying on ill defended worlds and trade routes. This corsair live was unfitting for Astartes and let to discontent under the crew. His disgust for Chaos however, would let him towards his ultimate fate. The sergeant Kashmir of the third claw and influenced by the whispers of Khorne, got the support of the majority of the crew and seized control over the ship in typical Night Lord fashion. Entering an alliance with Abaddon, the Sower of Fear was sent to strike at remote planets to force the Imperials to sent their troops, leaving the way free for Abaddons raids upon the Imperium.

En dan nu: pics! (sorry voor de slechte kwaliteit, ik ben vreselijk met het nemen van foto's :S)
Deze modellen zijn niet geconvert gezien ze van metaal zijn en geven m'n kleurenschema weer. Ik weet nog niet of ik ze zo laat of over ga schilderen.

Quetzal, Master of the Assault Marines (Chaos Lord with Pair of Lightning Claws):
Afbeelding
Afbeelding

Aktrahl, Sergeant of the 1st wing
Afbeelding

Boreas
Afbeelding

Strybolg
Afbeelding

Zalsh
Afbeelding

Nurn
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MonkeyMarkiak op 05 nov 2018, 13:03, in totaal 14 keer bewerkt.
Let's keep the forum alive and start hobby blogs!
(with regular picture updates)

Night Lords 61st Company
http://www.sweetlakesentinels.nl/forum/ ... =11&t=1648

House Drachen
http://www.sweetlakesentinels.nl/forum/ ... =47&t=2287
MonkeyMarkiak
Captain
Captain

Medals: 1
Zilveren Schilder Medaille (1)

Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company

Berichtdoor Arjan » 15 feb 2015, 21:35

Zien er cool uit. Is het pantser nu groenig of blauw, op de foto's vind ik het groenig lijken(ala scaly green).
Ik zou misschien de plasma iets meer laten afsteken van het model, maar dat is een mening(in mijn hoofd is plasma paars :P).

Qua fluff, ben het met je eens, Nederlands klinkt gewoon niet, ik hoor het al, de verschrikkelijke nacht heren :lol:.

Ben benieuwd naar je hele leger. Ben zelf nu ook opnieuw begonnen met 40k en doe imperial guard
dus misschien kunnen we samen kijken of we in de zomer een klein leger klaar kunnen hebben :?:.
Arjan
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

SLS Lid (1)

Berichtdoor NutTownTau » 15 feb 2015, 21:53

Ziet er cool uit, als je elke maand zo'n squad schildert heb je van de zomer een errug vet leger
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Daniel » 16 feb 2015, 09:23

werkt prima! Goede basis gelegd, elementen staan mooi los vanelkaar. Persoonlijke tip: focus goed op de hoeken van de bliksem: hier kun je nog winst pakken: lijkt af en toe iets te...vloeiend? Maar het ziet er allemaal zeker solide uit!
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe
Daniel
General
General

Medals: 14
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Master Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister Veteraan (1) Tournament Lord (1)
Transporter (1) Intelligence Veteran (1) The Renegade Crown Ribbon (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor JasperA » 16 feb 2015, 09:38

Ziet er goed uit, goed begin!
JasperA
General
General

Medals: 6
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1) Transporter (1)

Berichtdoor TLRonin » 16 feb 2015, 12:24

Lekkah bezig!
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Berichtdoor Phoenix » 16 feb 2015, 14:16

Ziet er goed uit :). Zodra je een legertje hebt zeker mee gaan spelen, ik merk dat painten zorgt dat ik een spel wil spelen en spelen zorgt ervoor dat ik weer een volgende unit gepaint wil hebben :).
Phoenix
General
General

Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor MonkeyMarkiak » 18 feb 2015, 17:50

Thnx for the compliments! :D

Arjan schreef:Ben benieuwd naar je hele leger. Ben zelf nu ook opnieuw begonnen met 40k en doe imperial guard
dus misschien kunnen we samen kijken of we in de zomer een klein leger klaar kunnen hebben :?:.

Challange accepted! 8-)

Daniel schreef:werkt prima! Goede basis gelegd, elementen staan mooi los van elkaar. Persoonlijke tip: focus goed op de hoeken van de bliksem: hier kun je nog winst pakken: lijkt af en toe iets te...vloeiend? Maar het ziet er allemaal zeker solide uit!

Klopt ;)
Ik moet nog steeds erg eraan wennen dat ik juist hoekige free hands moet maken XD

Ik moet ook nog wennen aan het extreme highlights, dat deed ik nooit bij LotR SBG. Of althans, niet opzettelijk...

Een iets recenter probeersel met OSL.

Afbeelding

Afbeelding

Night Lords 61st Company

House Drachen
MonkeyMarkiak
Captain
Captain

Berichtdoor MonkeyMarkiak » 09 apr 2015, 20:33

De voorname om iedere maand een squad te schilderen blijkt nogal te hoog gegrepen XD
Anyhow, voor komende maand heb ik de volgende modellen klaarstaan voor een verflaagje:
- Chosen Champion / Chaos Lord (ben er nog niet van uit als welke ik deze ga inzetten, het is het tinnen model van de night lord hero, niet geconvert)
- Sorcerer in Terminator Armour
- Dark Apostle (Word Bearer emissary)
- Rhino

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De foto's van de Dark Aposlte zijn nogal onderuidelijk, ik zal hiermee wachten tot ik hem afgeschilderd heb.
Die van z'n backpack is wel gelukt:

Afbeelding

CnC welkom!

Ik ben er nog nieth elemaal uit of ik die gespiesde eldar geslaagd of over de top vind....

Night Lords 61st Company

House Drachen
MonkeyMarkiak
Captain
Captain

Berichtdoor JasperA » 09 apr 2015, 20:42

Over de top is juist helemaal Chaos! Erg gaaf gedaan, ik ben onder de indruk van je greenstuff skills!
JasperA
General
General

SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1) Transporter (1)

Volgende

Keer terug naar Painting, gallery & modelling