lan71 schreef:Ik was van plan een kr multicase te kopen voor mijn skavens. Heeft iemand hier ervaring mee.
Yep. Heb ze voor m'n X-wing (Empire en Rebels) en voor 40K.
Ik ben begonnen met Battlefoam. Het grote voordeel daar vind ik de custom tray creator. Je kan uitsnijden wat je wilt en zoals jij de tray wilt hebben wordt hij voor je gemaakt. De nadelen vond ik echter de foam die behoorlijk hard is en de 'templates'. Ze hebben een standaard figuur, 'template', voor bijvoorbeeld een Deff Dread en Killer Kan. Deze blijken echter veel te ruim voor de modellen die ik heb.
Daarom ben ik verder gaan kijken en terecht gekomen bij KR-systems. Vind het concept (soft foam for figures, hard cases for soft foam!) simpel en goed uitgevoerd. Ze hebben echt zacht foam voor de modellen en een harde kartonnen omdoos die, voor mij, goed genoeg beschermd.
De 'templates' die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd (Empire, Rebels en Eldar) passen tevens goed, de modellen zijn ingepakt, maar niet te strak zodat ze moeilijk uit de foam komen.
Verder heb ik de rugzak gekocht waar twee cases in kunnen, de andere grote cases heb ik nog niet aangeschaft. Ik zit te wachten op de custom Ork trays. Die zouden eerst in oktober vorig jaar komen en nu in maart van dit jaar. Dan ga ik een groot aantal dozen en trays aanschaffen om m'n Ork collectie in op te bergen

.
Ik ben d'r dus zeer tevreden mee

.