[HOW TO] Verf verwijderen

Hier vind je de artikelen die speciaal zijn gemaakt voor onze website. Enjoy!

Re: [HOW TO] Verf verwijderen

Berichtdoor NutTownTau » 23 aug 2014, 22:48

Dasty is zeker goed spul, het doet weinig tegen spuitlak/primer maar in mijn ervaring gaan citadel, Armypainter en vallejo er prima mee af. Zijn af en toe wel plaatsen waar je met de borstel niet goed bij komt, maar dan schraap ik het meestal met een sculptingtool en dan krijg je he meeste ook wel weg.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Singleton Mosby » 24 aug 2014, 19:05

Phoenix schreef: Hardnekkige nog een badje en dan een miljoen Grots schilderen :).

Cool, grotmobs! Ik ga volgende keer de Dasty Classic ontvetter ook eens proberen. Heb nu nog een halve fles Dettol staan.
Singleton Mosby
General
General

Medals: 16
Gouden Schilder Medaille (4) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1)
Blog Meister Veteraan (1) Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) The Renegade Crown Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Phoenix » 02 sep 2014, 12:18

Met Dasty verdwijnt soms wel de primer bij mij en dat kan vervelend zijn. Ik heb nu modellen die half primed zijn, ga ik die opnieuw prime waarbij sommige delen 2x prime krijgen en je detail verliest? Tevens zoekt het deel wat loslaat de hoeken en de kieren op, waardoor je nog goed moet gaan schoon maken met een mesje of iets dergelijks.

Het blijft voor nu wel mijn middel om verf te verwijderen overigens, heb nog niet iets beters gevonden.
Phoenix
General
General

Medals: 6
Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor NutTownTau » 02 sep 2014, 19:23

Phoenix schreef:Met Dasty verdwijnt soms wel de primer bij mij en dat kan vervelend zijn. Ik heb nu modellen die half primed zijn, ga ik die opnieuw prime waarbij sommige delen 2x prime krijgen en je detail verliest? Tevens zoekt het deel wat loslaat de hoeken en de kieren op, waardoor je nog goed moet gaan schoon maken met een mesje of iets dergelijks.

Het blijft voor nu wel mijn middel om verf te verwijderen overigens, heb nog niet iets beters gevonden.

Je hebt ook airbrush primer die je prima met een kwast op kan brengen op de nodige delen, ik gebruik zelf Vallejo light grey en dat gaat prima.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Vorige

Keer terug naar Artikelen