[ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Hier vind je de artikelen die speciaal zijn gemaakt voor onze website. Enjoy!

[ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor Daniel » 20 maart 2013, 14:29

Warhammer Fantasy beginnen, maar geen idee wat je wilt? Begin hier! Dit is deel 1 in de serie Hoe begin je met Warhammer Fantasy

Deze gids is geschreven met als doelgroep: spelers die willen beginnen met Warhammer Fantasy.

Als je wilt beginnen dan maken de regels over het algemeen nog niet zo veel uit. Je moet je concentreren op welk leger je graag wilt verzamelen en naar succes na succes wilt leiden. Deze keuze kan erg overwelmend zijn, vooral voor nieuwe spelers. Er zijn veel legers te verzamelen en de eene is nog toffer dan de andere. Allereerst zou ik zeggen: kijk naar de modellen en kies het leger wat je het mooiste vind. Het is een stuk plezieriger schilderen en je maakt iets waar je trots op bent. Elk leger kan van elk ander leger winnen en er bestaat niet iets als: 'Het beste leger' of 'het zwakste leger'.

Vind je alles er wel tof uit zien? probleem. Daar is deze gids voor :)





Dus: Je wilt een nieuw Fantasy leger beginnen, maar je weet niet zeker welke speelstijl bij jou past? Hierbij een overzicht van alle legers en hun sterktes en zwaktes. Let wel, het betreft hier de stereotype look & feel van het leger. Elk leger is namelijk redelijk aan te passen aan je eigen wensen. In deze guide beschrijf ik welke legers er zijn, wat hun algemene zwaktes en sterktes zijn en waarom je ze wel of niet moet spelen.







Orcs & Goblins
Afbeelding
Orcs zijn de brute krachten van de Warhammer wereld. Groot, sterk, taai en ze kunnen met honderden tegelijk op je af denderen. Helaas zijn ze niet al te snugger en wilt hun instinct nog wel eens het wiel overnemen van de generaal waardoor ze alle kanten van het slagveld op kunnen rennen zonder dat je daar om hebt gevraagd. Goblins zijn hun kleinere neefjes en zijn alles wat Orcs niet zijn: Zwak, klein, mieterig en geniepig. Ze zijn wel dusdanig goedkoop dat je er honderden kan inzetten en ze overwelmen de vijand met hun superieure aantal.

Sterktes: Veel verschillende eenheden, humor, veel modellen
Zwaktes: Animosity (instinctief gedrag), weinig bepantsering, laag moraal





Dwarfs
Afbeelding
Dwarfs zijn de engineers en leven onder de grond. Klein, harig, maar behoorlijk taai. Dwarfs staan niet bekend om hun slagkracht, eerder om de fantastische wapens die ze kunnen fabriceren. Dwarfs maken een paar van de beste lange afstandswapens in het spel en zijn heer en meester van oorlogsmachinerie. Ze prefereren niet al te veel te bewegen en spelen vaker verdedigend dan menig ander leger.

Sterktes: goede verdediging, beste bewapening, beste bepantsering, taaie eenheden, oorlogsmachines, gedisciplineerd
Zwaktes: bewegen en slaan bijzonder traag, hoge puntenwaardes waardoor er weinig Dwarfs relatief ingezet kunnen worden





Warriors of Chaos
Afbeelding
De barbaren van het noorden, Warriors of Chaos zijn ijzersterk, kunnen goed tegen een stootje door hun bepantsering en hun donkere goden zorgen voor extra punch. Blokken Chaos Warriors zijn standkrachtig en moeilijk neer te halen, vooral in Close Combat. Knights of Chaos behoren tot een van de engste eenheden in het spel. Ze worden bijgestaan door prima magiers, sterke helden en numerieke Marauders. Ze worden tevens bij gestaan door Dragon Ogres, draken gemixt met sterke bruten gemaakt door bliksem en donder. Helden worden tevens constant in de gaten gehouden door de goden en dit kan erg positief voor je held uitpakken...of desastreus...de goden zijn moeilijk te plezieren...

Sterktes: Elite leger, beste standaard bepantsering in het spel, standkrachtig, close Combat experts, sterke helden
Zwaktes: Nagenoeg geen afstandswapens, dure eenheden om in te zetten, weinig variatie




Bretonnians
Afbeelding
De fransozen van de Warhammer Wereld, Bretonnians zijn de beste ridders in het spel. Elke ridder van Bretonnia is op de charge bijna niet tegen te houden en ze klieven dankzij hun unieke Lans Formatie een bloederig pad door de oppositie heen. Ze worden bijgestaan door boeren die met boog en hooivork vooral het vleesschild zijn. Ze hebben beschikking tot sterke, eervolle helden die niet schrikken van een duel tot de dood.

Sterktes: de charge, Aanvallen, snelheid, bepantsering, duelleren, magische Ward Saves voor elke ridder, kleurrijk leger
Zwaktes: Aangevallen worden, weinig ridders te paard, weinig magie, weinig afstandwapens




Wood Elves
Afbeelding
De beste schutters van het spel, Wood Elves zijn heer en meester van de Hit-and-run tactieken. Ze zijn dodelijk op afstand met hun Long Bows en gebruiken boomgeesten zoals Dryads en Treemen om hun leefgebied te beschermen. Hun specialistische troepen zijn over het algemeen snel maar niet zo taai en hebben bijna nooit zoveel modellen dat je rangen kan vormen. Wood Elves moeten het hebben van bewegingsfase en gecoördineerde aanvallen. Ze hebben ook toegang tot mages die de speeltafel kunnen beïnvloeden door bijvoorbeeld bossen te laten bewegen.

Sterktes: Bogen, snelheid, coördinatie, bewegelijkheid
Zwaktes: Bepantsering, geen rangen, vuur




Tomb Kings
Afbeelding
Undead met een Egyptisch sausje. Tomb Kings zijn een hele berg skeletons die geleid worden door sterke mummies die hun krachten aan de eenheden mee kunnen geven. Zo wordt zelfs een skelet nog een lastige opponent! Tomb Kings hebben de mogelijkheid om hun gevallen krijgers terug van de dood te roepen door hun magie. Daarnaast hebben ze de mogelijkheid om met dezelfde magie hun eenheden een stuk sterker te maken. Als klap op de vuurpijl kunnen ze de hulp inroepen van gigantische ondode monsters en constructies van marmer, steen en botten om hun bij te staan.

Sterktes: Combinaties vormen, karakters mogelijkheden, grote monsters, eenvoudige doch sterke magie
Zwaktes: Relatief hoge punten waardes, weinig shooting, skeleten zonder buffs zijn niet al te sterk.




Ogre Kingdoms
Afbeelding
Ogres zijn groot, dik, stevig en sterk. Elke Ogre kan gemiddeld 3 keer verwond worden voordat ie gaat liggen. Normale infantrie van andere legers gaan na 1 wond al neer. Ogres kunnen dus een hele berg klappen overleven en nog steeds een behoorlijke tik uitdelen. Dit komt natuurlijk wel met een kost: Je Ogres zijn in vergelijking met infantrie van andere legers vrij prijzig in punten. Je kan er dus niet al te veel van neerzetten. Ogres hebben niet het beste moraal en magie maar maken dit ruimschoots goed met behulp van mamoet achtige wezens, sabeltandtijgers en vreemde doch doeltreffende oorlogsmachines.

Sterktes: Sterk, lomp, kan goed klappen opvangen, doen extra schade als ze chargeren, prima oorlogstuig en sterke monsters
Zwaktes: Weinig modellen, wel snel maar niet bewegelijk, weinig bepantsering




The Empire
Afbeelding
Een van de meer standaard legers in Warhammer, The Empire zijn mensen die van alle kazen wel wat gegeten hebben. Ze hebben prima magie, prima shooting, prima hand-tegen-hand gevecht modellen, prima leiders, prima cavalarie. Het probleem is dat ze nergens echt in uitblinken. Warmachines zijn bijvoorbeeld erg sterk, maar de kans dat het mis gaat is redelijk aanwezig en als dat gebeurd gaat het ook grandioos mis. Dit maakt Empire tot een middenmoot leger met een groot assortiment aan van alles en nog wat.

Sterktes: Veel keuze, kleurrijk leger
Zwaktes: Weinig expertise: niets blinkt uit




High Elves
Afbeelding
De Hoge Elven van Ulthuan worden gezien als de meesters van magie. Hun eenheden kunnen behoorlijk hard uitdelen, maar ze moeten het wel van hun gemiddelde pantser hebben om klappen op te vangen. Elven zijn ongelofelijk snel in gevechten waardoor ze vaak hun doelwit raken. High Elves hebben genoeg afstandswapens om de vijand uit te dunnen en als ze dichtbij komen doen de elite eenheden de rest van het vuile werk.

Sterktes: gedisciplineerd, snel, Elite leger, Magie, eenvoudig toegang tot mytische wezens
Zwaktes: Duur in punten, zwak, redelijke bepantsering




Skaven
Afbeelding
Skaven zijn geniepige rat-mensen. Ze zijn erg zwak, maar hebben zoveel ratten dat dat eigenlijk niet uit maakt. Hun moraal is gelinkt aan hoeveel ratten er nog zijn: hoe minder er zijn, hoe slechter het wordt. Ze hebben vreemde oorlogsmachines geinfuseerd met magie die uiterst doeltreffend zijn, maar wel gevaarlijk in het gebruik. Skaven maken verder gebruik van grote gemuteerde monsters, ziektes zoals de plaag en ninja-ratten voor het stealth-werk.

Sterktes: Grote hoeveelheden modellen, sterk oorlogstuig, veel keuze, humor, verassingen en variabelle effecten
Zwaktes: Zwakke modellen, zwakke leiders, gevaarlijk oorlogstuig voor de gebruiker, weinig bepantsering




Dark Elves
Afbeelding
De zure neefjes van de High Elves. Hebben aan alles en iedereen een hekel en dit reflecteren de regels ook. Sterke, aanvallende magie maar net als hun hoge familie hebben ze een probleem wat betreft hun taaiheid: deze is niet al te best. Dark Elves maken als enige leger gebruik van de Repeater Crossbow en dit zorgt elke beurt voor een pijlenregen. Ze worden bijgestaan door de monsters die in hun onherbergzame gebied leven en deze staan niet bekend als de meest vriendelijke beesten…

Sterktes: Veel schoten per beurt, snel, gediciplineerd, haat, magie
Zwaktes: Redelijk prijzig in punten, zwak, redelijke bepantsering, hun haat zorgt er soms voor dat Dark Elves niet doen wat je wilt.




Beasts of Chaos
Afbeelding
Gemuteerd half geit, half mens. Beastmen zijn de ambush-specialisten. Ongeordend, maar wel snel kunnen ze je van elke kant van de tafel belagen. Beastmen komen in meerdere varianten: de zwakkere ungor, de iets sterke Gor en de sterke Bestigor. Daarnaast heb je toegang tot grote reuzen en bloeddorstige Minotaurussen. Alle beastmen zijn relatief taaie monsters en met hun eenvoudige wapentuig kunnen ze meestal de vijand goed te baas. Voor elke eenheid op tafel staat er waarschijnlijk een andere eenheid aan de rand van de tafel te wachten tot het juiste moment daar is…

Sterktes: ambushes, relatief taai, relatief veel modellen, Sterke monsters, gevaarlijk dierlijk gedrag
Zwaktes: Weinig tot geen bepantsering, zwak en eenvoudige wapens, bijna geen afstandwapens




Daemons of Chaos
Afbeelding
Demonen uit de Realm of Chaos, Daemons komen in 4 smaken: Daemons of Khorne (vooral hard hakken), Daemons of Nurgle (Vooral klappen opvangen en verspreiden van ziektes), Daemons of Slaanesh (snel en veel aanvallen) en Daemons of Tzeentch (Vooral gericht op het gebruik van magie). Je kan een Daemons leger mixen zoals je wilt. Hoewel ze bijna geen afstandswapens hebben (Tzeentch uitgesloten) maken daemons een hoop goed voor een groot aantal modellen die goed zijn in een specifiek ding. Bloodletters of Khorne zijn erg sterk en slaan hard, maar kunnen niet veel schade ontvangen. Nurgle aan de andere kant kan heel veel opvangen, maar deelt weer weinig uit. Zo is het een karaktervol leger waar je wel goed moet weten waar je mee bezig bent. De overwinning ligt in het gebruik van de juiste demonen voor de taak.

Sterktes: Variatie in alles, elke klus heeft wel een eenheid Daemons die er voor geschikt is
Zwaktes: weinig schietgerij, Als je niet weet wat je tegenover je krijgt kan het lastig zijn te bepalen wat je nodig hebt.




Lizardmen
Afbeelding
Uit de jungles van Lustria komen de Lizardmen, een mengelmoes van prehistorische beesten en hagedissen. Lizardmen zijn koudbloedig en hebben derhalve weinig last van psychologie. De kern van een lizardmenleger bestaat uit Saurus Warriors en/of Skinks. Skinks zijn vooral irriterende korte afstand schutters. Saurus Warriors zijn ijzersterke krijgers. Slann Mage Priests worden gezien als de beste tovenaars in het spel, zelfs beter dan High Elf mages. Oorlogsmachines hebben Lizardmen niet, maar in plaats daarvan gebruiken ze Salamanders en Razordons die op kortere afstand net zo dodelijk zijn.

Sterktes: Goede basistroepen, beste magie, koudbloedigheid
Zwaktes: Bepantsering bestaat uit schalen en is niet al te sterk, weinig lange afstandswapens




Vampire Counts
Afbeelding
Vampires zelf zijn geweldige tovenaars en/of vechters en kunnen alles aan. Samen met Nercromancers roepen ze een leger op vol gothische horrors zoals skeletten, spoken, zombies en vleermuizen om voor hun te vechten. De magie is sterk en kan alle verliezen zo weer ongedaan maken. Ze kunnen zelfs complete nieuwe eenheden oproepen. Als de link tussen de eenheden en leiders wegvalt zal het hele leger langzamerhand in elkaar storten. Legers van vampires nemen veel verliezen en kunnen net zo snel weer alles terug toveren. Zo komt er een grote horde enge beesten langzaam naar je toe geschoven tot je geen kant meer op kan.

Sterktes: Angstaanjagend, sterke magie, sterke leiders, geen last van psychologie zoals paniek
Zwaktes: Zwakke eenheden, weinig afstandwapens, zonder leiders is het allemaal afgelopen






Dat waren ze! alle te verzamelen legers! Nu is het aan jou. Kies een leger dat het beste bij je past qua modellen. Kom je er niet uit? Kijk dan welke speelstijl je het meeste aanspreekt!
DE KEUZE IS AAN JOU! CHOOSE YOUR DESTINY...

Volgende keer in Beginnen met Fantasy: Opstarten! We gaan kijken wat de meest heldere stappen zijn om een leger te starten nadat je een keuze hebt gemaakt. Wat moet je hebben? Wat is leuk om erbij te hebben? Hoe weet je wat je kan, mag en wilt in je leger? Stay Tuned!
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe
Avatar gebruiker
Daniel
General
General
 
Berichten: 3399
Geregistreerd: 07 maart 2013, 23:28
Woonplaats: Waddinxveen
Medals: 14
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Master Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister Veteraan (1) Tournament Lord (1)
Transporter (1) Intelligence Veteran (1) The Renegade Crown Ribbon (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor rcp77 » 20 maart 2013, 15:56

Zo, jij bent flink bezig!
Dit alles zo nalezend, valt het me weer op hoeveel gevarieerder Warhammer Fantasy is qua legers t.o.v. 40,000. En je bent dan zelfs de Chaos Dwarfs nog vergeten!
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4594
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor TLRonin » 20 maart 2013, 16:42

Damn you, you vile... you vile... mean thing! Je schrijf zo'n mooi en helder artikel dat ik er Fantasy van wil starten man! Goed gedaan.

Twee kleine dingetjes (don't worry kijk alleen artikelen na):
- overwelmend (regel 6) = overweldigend?
- eene (regel 7) = ene?

Na dit gelezen te hebben zou ik serieus als tegenhanger van m'n Dark Eldar de Dwarves willen proberen... Damn you!
Avatar gebruiker
TLRonin
General
General
 
Berichten: 2600
Geregistreerd: 24 dec 2011, 13:50
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor rcp77 » 20 maart 2013, 16:57

Dwarfs zijn leuk, Danny! Heb er jaren met veel plezier mee gespeeld voordat ik bijna al m'n Fantasy verkocht om me op 40K te richten...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4594
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor TLRonin » 20 maart 2013, 17:43

Esthetisch zou ik voor Lizardman gaan trouwens (puur kijkend naar de modellen).
Avatar gebruiker
TLRonin
General
General
 
Berichten: 2600
Geregistreerd: 24 dec 2011, 13:50
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor Daniel » 20 maart 2013, 18:52

@ Danny: Thanks! Ik probeerde al een goede tegenhanger voor 'Overwhelming; te vinden...blijkbaar is dat niet in het Nederlands: 'Overwelmd'. Lol. Zal asap aanpassen :] En als je Dwarfs wilt beginnen, Ik heb nog een giga leger staan, ben je meteen klaar ^_^
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe
Avatar gebruiker
Daniel
General
General
 
Berichten: 3399
Geregistreerd: 07 maart 2013, 23:28
Woonplaats: Waddinxveen
Medals: 14
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Master Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister Veteraan (1) Tournament Lord (1)
Transporter (1) Intelligence Veteran (1) The Renegade Crown Ribbon (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor Sphere » 20 maart 2013, 20:31

Ik heb hier nog een zwikkie Skaven liggen voor een Mordheim project. Skaven zijn echt tha bomb! Overigens heb ik in het verleden de nodige Dark Elves gehad (eigenlijk een soort historische Dark Eldar). Twisted en gemeen maar ook zeer gelikte bepantsering en heerlijke monster MWAHHAHAHAAHhahahahhaa... AHUM...

Maarrrrr, de grote verrassing Beasts of Chaos. Serieus, dat vind ik echt vette modellen.

Afbeelding
Afbeelding
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Avatar gebruiker
Sphere
General
General
 
Berichten: 3662
Geregistreerd: 23 dec 2011, 22:35
Woonplaats: Zoetermeer
Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor NutTownTau » 20 maart 2013, 22:03

die eerste unit heb ik, maar die tweede heb ik nog nooit gezien... erg cool
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
Avatar gebruiker
NutTownTau
General
General
 
Berichten: 4314
Geregistreerd: 15 feb 2012, 23:22
Woonplaats: Zoetermeer
Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor Blonde Beer » 20 maart 2013, 23:37

Ben het alleen niet eens met wat dingen niet ;). Woc hebben tegenwoordig juist heel veel variatie en Tomb King schieten is een van het beste in het spel ;). Maar gaaf artikel!
Avatar gebruiker
Blonde Beer
Lieutenant General
Lieutenant General
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 02 jan 2012, 15:51
Medals: 9
Gouden Schilder Medaille (2) SLS Deelname (1) SLS Lid Supreme (1)
Junior Recruiter (1) Medal of Honor (1) Blog Meister (1)
Tournament Grand Master (1) The Renegade Crown Bronze (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Fantasy deel 1: Legerkeuze

Berichtdoor Daniel » 20 maart 2013, 23:56

Tnx! Ik heb het gebaseerd op dat chaos warriors altijd close combatten en dar om is vereen vrij monotoom leger. O het slaat, of het slaat harder of iets er tussen in

Qua tk, allicht heb je gelijk. Mar een beginner ziet enkel de achers, de hor seback archers en de catapult als dedicated shooting en ze worden pas echt effectief als ze gecombineerd worden met magic... anders zijn e niet heel veel beter dan gobbies. Doelde dus meer op aantallen qus units... ik zal het moren wat verduidelijken. Tnx voor de feedback!
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe
Avatar gebruiker
Daniel
General
General
 
Berichten: 3399
Geregistreerd: 07 maart 2013, 23:28
Woonplaats: Waddinxveen
Medals: 14
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Master Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister Veteraan (1) Tournament Lord (1)
Transporter (1) Intelligence Veteran (1) The Renegade Crown Ribbon (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Volgende

Keer terug naar Artikelen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron