[ARTIKEL] Beginnen met Eldar

Hier vind je de artikelen die speciaal zijn gemaakt voor onze website. Enjoy!

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Eldar

Berichtdoor TLRonin » 05 apr 2013, 09:48

Deze is wel stoerder dan de gewone vind ik. Maar idd wel duurder. Maar ja, denk dat dit beide onze 'pretty' leger ook wordt, of niet Morglum? ;)

Overigens is dit meer mijn plan voor eind 2013 op zijn vroegst hoor... Wil m'n cheesy dakka Dark Eldar eerst helemaal klaar maken (zodat ik eventueel toernooien kan doen). En ik wil in 2014 toch ook een start maken aan m'n thematic Coven variant van de Dark Eldar (3 Taloi, 15 tot 20 Scourges met haywire blasters, 30 tot 40 Wracks als troops, 3 Heamonculi, Urien Rakarth omringd door 3 Grotesques en 2 Webway Portals waar 50% uit gaat komen. Totaal niet competitief, maar wel fun. ;)
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Re: [ARTIKEL] Beginnen met Eldar

Berichtdoor Phoenix » 05 apr 2013, 15:49

Yep, ze hebben dezelfde base volgens mij en dan zou ik ze wel overwegen als mooier alternatief voor de warwalkers, maar ik ben er nog niet helemaal uit.

En ik word ook nog heen en weer gegooid tussen de verschillende legers, welke zal ik als 2e leger beginnen? Ik heb wat chaos space marines liggen, een paar necrons, beide wilde ik mee beginnen, maar toch nog niet definitief gekozen. Meer met kleurenschema's zitten spelen dan serieus in elkaar zetten. Eldar is echt wel weer heel wat anders.
Op dit moment wil ik ook eerst mijn voorraad dozen met Orks wegwerken (= in elkaar zetten en schilderen) voordat ik ook maar iets nieuws koop. En de combinatie school/werk kost momenteel erg veel van mijn tijd.

Natuurlijk zag ik gisteravond net dat een piloot van de Ork bomber waarschijnlijk precies in de cockpit van mijn te maken Deff Dread past, dus er kunnen nog wat 'bits' aankopen komen voordat alles af is ;).
Phoenix
General
General

Medals: 6
Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Vorige

Keer terug naar Artikelen