Gezocht: Tempestus Scion hoofdjes

Iets te verkopen of ben je juist naar iets specifieks op zoek, plaats je advertentie dan hier.

Gezocht: Tempestus Scion hoofdjes

Berichtdoor NutTownTau » 02 maart 2020, 20:47

Ik ben voor mijn Imperial Guard op zoek naar Scion hoofdjes met baret waarvan het gezicht zichtbaar is:

Afbeelding

Mocht je er nog een paar hebben liggen waar je van af wilt; dan neem ik ze graag van je over.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: Gezocht: Tempestus Scion hoofdjes

Berichtdoor rcp77 » 05 maart 2020, 10:20

Ik zal vanavond even zoeken; volgens mij heb ik nog wel wat liggen van mijn oude Van Saar gang uit de oude Necromunda Campaign (Community Edition), hoewel ik wel deze hoofdjes heb gebruikt i.p.v. de maskers. Ik laat het je weten...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: Gezocht: Tempestus Scion hoofdjes

Berichtdoor NutTownTau » 05 maart 2020, 11:20

Super; ik hoor het graag
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Keer terug naar Te koop / Gezocht