Terug van lange tijd eruit

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

Terug van lange tijd eruit

Berichtdoor the converter » 20 nov 2020, 12:19

Hallo allemaal.

Ik ben perry ben een tijd niet actief geweest door dat het vrouwtje en bijde kids die allemaal hun eigen gezondheids dingetjes hadden en ik tussen gezinsleven en werk niet of nauwelijks tijd had voor de hobby.
En veel veranderingen in gw den haag waar ik mij gewoon niet meer kon "aarden".

Maar nu er langzamerhand weer rust komt in het leven.
Wil ik gaan proberen de boel weer op te pakken.

Ik hoorde van de vader van een van de leden hier dat het bij jullie nog gezellig en leuk gaat.
Dus deste meer redenen me weer even voor te stellen.

Ik ben dus perry aka the converter.
Getrouwd met een top vrouw en papa van een dochter van 6 en zoontje van bijna 2
.
Ik werk in verkeer , logistiek en als logistiek portier ( dus niet als beveiliging)
Ik game op ps4 ben gek op koken.

Ik bouw meer dan ik echt speel. Heb veel orks en wat guard.
En ben begonnen met gaslands teams te bouwen.

Mijn streven is om iig een ork en een guard killteam/armageddon (bestaat dat nog?) Set table top ready te krijgen en dan met een van jullie een introductie potje te kunnen spelen.

Mvg perry
the converter
Private
Private

Re: Terug van lange tijd eruit

Berichtdoor NutTownTau » 24 nov 2020, 10:28

Hey Perry,

Goed om te horen dat alles thuis weer beter gaat en je weer een beetje ruimte heb voor de hobby.

Op het moment ligt alles een beetje stil, maar het is natuurlijk wel een mooie tijd om aan legers/killteams te werken.

Shadow War: Armegeddon wordt vanuit GW niet meer ondersteund, maar er zijn mensen die het een toffe variant vonden dus er is vast iemand die het wil spelen.

Killteam bestaat nog steeds, volgens mij alleen als 8th edition variant en we zitten inmiddels in 9th edition. Maar dat zou niet uit moeten maken aangezien de regels op elkaar aansluiten (en je kan natuurlijk altijd met de oude regels spelen).

Als je een team klaar hebt kunnen we zeker een potje spelen, we moeten alleen even kijken hoe we dat corona technisch een beetje verantwoord kunnen doen. En in de tussentijd kijken we (of ik in ieder geval) graag naar foto's van de modellen waar je mee bezig bent.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor the converter » 24 nov 2020, 14:30

Thanks voor de info jammer dat armageddon niet meer wordt ondersteund.

Maar killteam is ook prima om als (her)start punt te nemen.

Heb mijzelf nu ook voorgenomen om iig een ork en een guard kill team te schilderen

Denk ook dat het met name de komende tijd bij schilderen blijft.

Greets perry
the converter
Private
Private

Berichtdoor TLRonin » 28 nov 2020, 01:16

Hey Perry, welkom! Ja je treft het inderdaad niet. Het is hier een beetje stil nu zo met de covid19 maatregelen. Maar zodra het weer kan ben ik zeker te porren voor een potje Kill Team!
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!