Black Templar

Spelregels bespreken of taktieken voorleggen? Leg hier je 40K vragen voor.

Black Templar

Berichtdoor Phoenix » 11 aug 2017, 15:06

Zijn er Black Templar terminator 'onderdelen' ergens te koop of te koop geweest? Ik bedoel dan terminators met zo'n gewaad aan, zie bijgaande afbeelding:

Afbeelding
Phoenix
General
General

Medals: 6
Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Re: Black Templar

Berichtdoor timbosix » 11 aug 2017, 15:51

uuh dit heb ik eerder gezien ja
de eigenaar had de power armour bits van de black templars upgrade box gebruikt hiervoor
"Rules wise, Chainswords are just as effective as a combat knife.
But!
they do look hella awesome."
timbosix
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor Daniel » 11 aug 2017, 15:56

Looks like it.

Zit ook aardig wat Grey Knight spul in verstopt. De helmen sowieso, en die extra shouderschildjes ook.

Denk dat ie met een dremel alle stukken powerarmor van de robes afgehaald heeft en daarna opgeplakt
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe
Daniel
General
General

Medals: 14
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Master Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister Veteraan (1) Tournament Lord (1)
Transporter (1) Intelligence Veteran (1) The Renegade Crown Ribbon (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor timbosix » 11 aug 2017, 16:10

Daniel schreef: *snip* Denk dat ie met een dremel alle stukken powerarmor van de robes afgehaald heeft en daarna opgeplakt

Als ik het goed heb niet, leek goed te passen, misschien een beetje green stuff. ik had 5 jaar geleden nog een tutorial gezien ervan, maar heb hem nog niet terug gevonden
But!
timbosix
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor NutTownTau » 11 aug 2017, 17:56

De borstplaat van een terminator armour is inderdaad niet heel veel groter dan van PA, mischien dat je de connectors van een van de twee moet afhaken om het lekker te laten passen. Maar verder denk ik weinig werk.

Zal vanavond even kijken of het past, heb alle bits op het plaatje wel liggen... had voor mijn templars een soortgelijk plan. :geek:

Deathwing Knights zijn ook een optie: zitten 5 robed bodies in de kit, maar daar zitten wel wat Dark Angel symbolen op.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor timbosix » 11 aug 2017, 21:49

NutTownTau schreef:De borstplaat van een terminator armour is inderdaad niet heel veel groter dan van PA, mischien dat je de connectors van een van de twee moet afhaken om het lekker te laten passen. Maar verder denk ik weinig werk.

Zal vanavond even kijken of het past, heb alle bits op het plaatje wel liggen... had voor mijn templars een soortgelijk plan. :geek:

Deathwing Knights zijn ook een optie: zitten 5 robed bodies in de kit, maar daar zitten wel wat Dark Angel symbolen op.

whaaaat, lil' Tim doet ook aan black templars?
But!
timbosix
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor NutTownTau » 11 aug 2017, 23:43

Had ooit toen ik nog fantasy speelde een paar templars, en een tijdje geleden nog wat sprues en characters gekocht met het idee wat van m'n huidige marines om te bouwen... maar dat project ligt al weer een jaar of wat in de kast. :?

Phoenix: de torso is wel de juiste grote, maar de terminator 'rug' loopt iets schuin waardoor je van een van de twee parts een stukje moet afsnijden. Maar aangezien dat word bedekt met armen/shoulderpads lijkt het me niet heel moeilijk
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Phoenix » 12 aug 2017, 07:42

Sinds ik dit plaatje zag ben ik fan van de Black Templars.
Afbeelding

En dan gaat het met name om deze marine, dit ademt een hele atmosfeer, fantastisch.
Afbeelding

Dus ik was aan het rondkijken op het internet naar de modellen van de templars, just for fun. Waarbij de conversie sprue van finecast is, dus dat is helemaal niks. Op Ebay komen gelukkig wel veel onderdelen voorbij, maar ik zag nergens een terminator conversie setje, vandaar de vraag. Maar uit de antwoorden blijkt dus dat het onderdelen van Grey Knights en de marine conversie sprue zijn.

De afweging is dan altijd, koop ik nu via internet wat plastic conversie onderdelen voordat ze helemaal verdwenen zijn, of heeft GW tegen de tijd dat ik toe kom aan een Black Templar leger zelf al plastic Black Templar gemaakt.
Phoenix
General
General

Medals: 6
Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor timbosix » 13 aug 2017, 14:02

is die upgrade sprue nu van finecast? raar
was altijd van plastic
But!
timbosix
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor MonkeyMarkiak » 13 aug 2017, 18:31

Zowel de vlieg eruit in Maastricht als Games Workshops eigen site, https://www.vliegeruit.com/Wargames-Warhammer-Black-Templar-Upgrade-Set?filter_name=black%20templars en https://www.games-workshop.com/en-US/Black-Templars-Chapter-Upgrade, hebben het over plastic kits. Ook de unboxing filmpjes, https://www.youtube.com/watch?v=ZZuKpO7ARHs, showen een plastic sprue :p

Linker torsos komen zeker weten uit deze kit. De rechter weet ik niet. Heb wel volgensmij het blog van de maker gevonden, dus je kan het even doorspitten om te zoeken naar de terminators (meestal wordt er wel gevraagd naar de gebruikte bits ;) )

EDIT: Damn, die terminators staan er niet :?

DOUBLE-EDIT: http://www.bolterandchainsword.com/topic/231503-barbarossa-crusade-army-project/
"Ironic isn't it? We do a better job in serving the Corpse Emperor as traitors than we would ever be able to do as loyalists." - Kash Mûr
Night Lords 61st Company
viewtopic.php?f=11&t=1648

"Strike first and strike hard, then there is no reason to take hit." - Drachen saying
House Drachen
viewtopic.php?f=47&t=2287

Dragons from the East
"Coming soon"
MonkeyMarkiak
First Lieutenant
First Lieutenant

Medals: 1
Zilveren Schilder Medaille (1)

Volgende

Keer terug naar Warhammer 40K