Ik dacht: Genoeg van Marines, ik ga mijn oude liefde in volle glorie herstellen the right and propper way: Wood Elves!
Waarom? Modellen zien er kick-ass uit! Het zijn by far de tofste elven en heel veel modellen kunnen nog prima mee. Ook heb je er genoeg uitdaging voor schilderen voor.
Waarom niet? Van alle army books zijn de Wood Elves op dit moment (samen met Bretonnians) de slechtste die er zijn. SKirmish was hun grootste kracht maar door de nieuwe editie is dat allang niet meer zo. Groot blok van T3 AS- Glade Guard gaat hem ook niet meer worden en de grotere charge ranges (over het algemeen) zorgt dat WE echt problemen hebben met uit combat te blijven.
Does that matter? Nee. Ik ga WEER voor painting. Mijn Eldar heb ik eigenlijk al weer verkloot. Het leger ziet er prima uit, maar ik had te veel in een keer gekocht waardoor er weinig incentive was om alles rustig aan te doen. Combineer dat met toernooien en ik had alles al weer veel te rap geschilderd.
Not anymore.
Ik ga een doosje kopen, dat afschilderen. Dan het volgende doosje. Net zo lang tot ze opnieuw uitkomen.
Mijn verwachtingen zijn als volgt:
Niet vernieuwd in 2014:
Glade Guard
Dryads
Glade Riders
Sowieso wel vernieuwd in 2014:
Treemen
Wardancers
Eternal Guard
Wild Riders
Warhawks
Geen idee:
Treekin
Characters
Way Watchers
Welnu: Way Watchers zijn zo ongelofelijk tof, daar komt 1 unit van. Ook van de 3 units waarvan ik niet denk dat GW nieuwe dozen uit gaat brengen wil ik alvast 1 blokje schilderen. Wat ik niet zeker weet komt er voor nu niet in: eerst maar even nieuwe boek en nieuwe modellen afwachten.
Hoe denken jullie dat het nieuwe boek eruit gaat zien en welke remakes zullen daarbij horen?