door Daniel » 14 jan 2015, 10:45
Magic. Bane of my life.
Zelfde ervaring als Singleton. Paar toernooitjes gedaan, en daar was het 3 games lang: Je hebt een lvl 4 mage, dus je hebt gewonnen.
Zelfs met house rules die ik heb ingesteld in LEidschendam is het nog steeds geen doorkomen aan. Het idee was, spell 6 is out of the game, rol je 6 mag je een andere spel kiezen. Ook was het 1 level per 1000 punten, maar zelfs dan op 2000 punten hadden mages zwaar het overwicht.
Ergste pot in de afgelopen editie, wat voor mij echt de doodsteek was, was 3000 punten, ik had 2 lvl 2 mages mee (vroeger meer dan voldoende) als scroll caddy's, en zelfs dan, 1 irresistable force op 40 black orcs, allemaal dood. Dat was het moment van de "Bekijk het maar". NIet dat ik niet tegen mn verlies kan, we hebben gewoon doorgespeeld, maar na beurt 2 was het gewoon klaar. Had ik nog 2 blokjes goblins staan en was het een kwestie van handjes schudden en inpakken. Opstellen en voorbereiding was meer tijd dan de battle zelf, en dat vind ik echt niet tof.
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe