Laat maar horen wat de mensen in gedachte hebben. Er valt wel iets voor in elkaar te zetten zolang er maar genoeg animo voor is. Gezien de hoeveelheid spelers en de ervarenheid van deze spelers is het misschien goed om een wat kleinschaliger evenement te organiseren en dan bedoel ik meer lage punten aantallen om eens te kijken hoe dat loopt. All in favor say "yay"!
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson
Ik kan het wel organiseren en GMen. Ik denk alleen niet dat ik mee moet spelen dan, dat lijkt mij voor jullie wat minder leuk.
Zodra ik klaar ben met mijn huidige organisatie project zal ik hiernaar kijken. Wel handig als mensen zich blijven aanmelden, dan weet ik voor hoeveel spelers ik moet gaan kijken.
BB, je moet gewoon meedoen joh. Wij kunnen net als de 40' campagne het aantal battles redelijk planne zodat het niet een baan wordt om alles te spelen.
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson