Ik verveelde me @ work:
General:
Je krijgt experience points voor wat je Generaal doet. Als je een nieuw level behaald, meld mij dit via de PM en ik zal een rol maken op het onderstaande tabel. Het effect mag je voor de rest van de campaign gebruiken. Als ik iets voor je gerold hebt waar je niets aan hebt: Pech voor je

1 exp: Een unit gebruikt de General zijn Leadership om een break-, of panictest te halen zonder de Army Standard te gebruiken
5 exp: De Generaal wint een Duel/Challenge van een character (niet van Champions)
4 exp: De Generaal vermoord een Large Target model.
2 exp: Voor elke irresistable spell die de General cast welke hij overleeft
1 exp: Voor elke 10 modellen de generaal heeft gesloopt in Close Combat (Geen overrun)
1 exp: Voor elke 5 armour saves die gehaald worden in een enkele battle.
1 exp: Generaal heeft de battle overleeft
1 exp: Voor de generaal die in de battle het meeste modellen heeft gedood.
Lvl 1: 10 exp
Lvl 2: 25 exp
Lvl 3: 40 exp
Lvl 4: 60 exp
D66:
11: +1 op de afwas
12: Immune to Fear
13: Hatred voor elk model met een afstandwapen
14: +1 BS
15: Re-roll to Hit als vijand hogere Strenght heeft
16: + 6” op een Ranged Weapon
21: +1 WS
22: Je General krijgt een Pistol. Zo maar!
23: Magical en Flaming Attacks
24: +1 Movement
25: Hover Special Rule
26: Poisoned attacks
31: +1 Leadership
32: Sea creature Special Rule
33: General is immuun voor Magic van de Lore of Fire
34: Stomp special rule
35: +1 Initiative
36: Als de baas een monster heeft mag hij de Monster Reacion Roll met D3 aanpassen
41: Cause Fear
42: Inspiring presence wordt 15”
43: Magic Resistance (1)
44: Re-roll Mysterious Terrain als hij (en zijn unit) het triggered
45: Devastating Charge Special Rule
46: Regeneration (6+)
51: +1 Strenght
52: 1 model in base contact krijgt -1 attack
53: Attacks zijn nu Armour Piercing
54: Character en unit immune to Panic
55: +1 Attack
56: Character mag al zijn attacks in wisselen voor 1 S10 attack voor D6 wounds
61: +1 Armour save
62: Regeneration (6+)
63: Character en unit immune to Panic
64: Always Strike First
65: +1 Toughness
66: +1 Wound
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe