Deelnemers

Re: Deelnemers

Berichtdoor rcp77 » 06 mei 2019, 11:39

Ah, kom op, Jasper, hang in there... ;-) Ik doe het ook gewoon ergens tussendoor. Niemand is momenteel echt goed voorbereid, en dat is geen probleem! En als dinsdagavond niet lukt, dan kan ik sowieso ook wel op andere dagen af en toe...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor DeathKorps » 06 mei 2019, 12:13

En als je wel zin hebt maar weinig tijd hebt valt daar ook wel wat creatiefs mee te doen.

Bv een arbitrator gang die van tijd tot tijd de beste gang de grond in komt stampen en territory komt purgen. Of rijke spyrers die als sport op uitschot komen jagen.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 06 mei 2019, 12:25

Precies, Mosby doet immers ook mee (weet ie zelf mischien nog niet.. maar toch doet ie mee) en die woont praktisch in Duitsland. Altijd wel een mouw aan te passen.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor JasperA » 06 mei 2019, 18:10

NutTownTau schreef:Precies, Mosby doet immers ook mee (weet ie zelf mischien nog niet.. maar toch doet ie mee) en die woont praktisch in Duitsland. Altijd wel een mouw aan te passen.

Dat is waar :). Nou wie weet doe ik een keer mee :P
JasperA
General
General

Medals: 6
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1) Transporter (1)

Berichtdoor rcp77 » 27 jun 2019, 10:34

Ik ga een tweede gang bouwen (zodra mijn sprues binnen zijn) van House Escher: Mama's Guns. Gewoon omdat ik Escher tof vind en ze heel anders spelen dan mijn Cawdor. Variation is the spice of life, is it not?

Zou je deze aan de campaign willen toevoegen?
https://yaktribe.games/underhive/gang/mama%27s_guns.57705/
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
rcp77
General
General

Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor rcp77 » 01 dec 2019, 15:33

En nu ook een derde gang, want Corpse Grinders zijn su-per-tof, zeker voor een telg uit een slagersgeslacht zoals ik...
https://yaktribe.games/underhive/gang/smokey_goodness.81947/
rcp77
General
General

Vorige

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!