GANG: Mama's Guns (Escher)

GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 28 jun 2019, 09:39

Omdat mijn Cawdor gang momenteel wel erg hard gegroeid is, en ik het juist ook wel leuk vind om eens op een andere manier te spelen, start ik een tweede gang. Ik ga zeker voor de Downtime nog een of twee battles spelen met mijn Cawdor (alleen al om één Juve tot Champion te laten groeien!), maar voorlopig richt ik me op mijn tweede gang van HOUSE ESCHER: Mama's Guns. De gangnaam is geinspireerd op het album van Erykah Badu (Mama's Gun) en de namen van mijn gangmembers zullen daar ook van afgeleid zijn; variërend van songtitels tot bijnamen / echte namen van Erykah tot namen van vrouwen waarmee zij samengewerkt heeft...

Ik wil - nadat ik mijn Cawdor heb geschilderd - mijn Escher eens proberen te schilderen met de nieuwe contrast paints, en om eens echt wat nieuws te proberen voor mezelf (en om bij het thema van Erykah Badu te blijven) ga ik alle dames een donkere huidskleur geven! In tegenstelling tot de naam, is het de bedoeling dat de gang zich juist ontwikkelt tot een close combat gang, zodat het echt iets anders is dan mijn andere gang.

Mijn gang is op yaktribe te vinden op: https://yaktribe.games/underhive/gang/mama%27s_guns.57705/ en hieronder stel ik ze even aan je voor:

> LEADER: Erykah. Rol: support
Gear: Flak Armor, Needle Rifle, Stub Gun & Smoke Grenades.
Skills: Overseer

> CHAMPION: Clevah. Rol: Close Combat
Gear: Flak Armor, Plasma Pistol, Stiletto Sword, Chem-synth
Skills: Spring Up

> CHAMPION: Abi. Rol: Covering Fire
Gear: Flak Armor, Heavy Stubber
Skills: Step Aside

> GANGER: Free. Rol: Support
Gear: Flak Armor, Chem-synth, 'Nightshade' Chem-thrower

> GANGER: Angela. Rol: Covering Fire
Gear: Flak Armor, Lasgun

> GANGER: Kah. Rol: Covering Fire
Gear: Flak Armor, Lasgun

> GANGER: Macy. Rol: Covering Fire
Gear: Flak Armor, Lasgun

> JUVE: Badu. Rol: Close Combat support
Gear: Stub Gun, Stiletto Knife

GANG RATING: 1000
Credits: 0.


Ik hoop dat de Necromunda basisdoos (toch maar aangeschaft) snel binnenkomt, zodat ik aan de slag kan gaan...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 05 jul 2019, 23:09

En inmiddels is inderdaad de doos binnen, net als de special weapons van FW en mijn starting gang zit in elkaar. Bij deze de eerste foto's:

> LEADER: Erykah
Afbeelding

> CHAMPION: Clevah
Afbeelding

> CHAMPION: Abi
Afbeelding

> GANGER: Free
Afbeelding

> GANGER: Angela
Afbeelding

> GANGER: Kah
Afbeelding

> GANGER: Macy
Afbeelding

> JUVE: Badu
Afbeelding


Plus nog een kleine preview op wat nog gaat komen....'
Afbeelding Afbeelding
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 10 jul 2019, 11:48

Gisteravond een leuke pot met Toll Bridge scenario gespeeld tegen Nutty's Goliath. De dobbelgoden waren als vanouds weer tegen Nutty, waardoor hij regelmatig zeer belabberd gooide, behalve gelukkig voor zijn Out of Action-injury rolls.

Na 3 beurten een WIN voor mij, na een Bottle Out van Nutty... Man wat zijn Toxin's goed! En wat zijn Escher leuk om mee te spelen!

Hieronder de verdere stats & mutaties:
> House Favours: Old Pro - Ganger (Dilla) met Plasma Gun en 7XP. -/-6XP voor +1 Cool advancement. = 1XP

> Erykah: +3XP (deelname + Champion OoA) = 3 XP.
> Clevah: +7XP (deelname + cross the river + Champion OoA + 2 OoA) = 7XP. -/-6XP voor +1 BS advancement = 1 XP
> Abi: +1XP (deelname) = 1 XP
> Free: +4XP (deelname + Lesson Learned OoA) = 4 XP. OoA: Lesson Learned.
> Angela: +1XP (deelname) = 1 XP
> Kah: +1XP (deelname) = 1 XP
> Macy: +1XP (deelname) = 1 XP
> Badu: +4XP (deelname + cross the river) = 4 XP. OoA: Out Cold.

Fighting Pit veroverd

Reputation: +1 voor deelname, +3 winst, +1 voor nieuwe tegenstander. TOTAAL: 6

Income:
> Winst: +150 creds
> Settlement: +60 creds
TOTAAL: +210 creds = 210 creds.

Trade post roll: n/a

REPUTATION: 7

Aankopen:
- Champion (Kedar) met Spring Up (-/-95cr)
- Stiletto Sword (-/-30cr) -> Kedar
- Stub Gun (-/-5cr) -> Kedar
- Needle Pistol (-/-25cr) -> Kedar
- 3x Chem-synth (-/-45cr) -> Kedar, Erykah, Badu
- Flak Armour (-/-10cr) -> Badu

Rest creds: 0 creds.

Nieuwe Gang Rating: 1390, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit. Hiervoor heb Mad Dog Mono en Grub Targeson besteld!
Laatst bijgewerkt door rcp77 op 24 jul 2019, 09:39, in totaal 1 keer bewerkt.
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 24 jul 2019, 09:39

Gisteravond een toffe pot met Border Dispute gespeeld tegen Nutty's Goliath. Man, wat gaan die Goliaths nog lang door na een gefaalde bottle roll!! Ondanks dat ik "op winst" stond i.v.m. defilen van het Goliath relic, vloog bij mij de een na de ander eraf ivm gefaalde Cool-tests na een gefaalde Bottle roll (op een 6!!), terwijl ze bij Tim al veel langer ge-bottled waren, maar stug door bleven gaan!!
Uiteindelijk een DRAW omdat alle Escher van tafel waren, maar Tim nog niet mijn relic ge-defiled had.... TOFFE POT!!

Hieronder de verdere stats & mutaties:
> House Favours: ARMS SHIPMENT: +/+80 creds aan equipment.

> Erykah: +1XP (deelname) = 4 XP.
> Clevah: +3XP (deelname + 2 OoA) = 4 XP
> Abi: +1XP (deelname) = 2 XP
> Kedar: +4XP (deelname + defile (2xp) +1 OoA) = 4 XP
> Free: +1XP (deelname) = 5 XP
> Dilla: +1XP (deelname) = 2 XP
> Angela: +1XP (deelname) = 2 XP
> Kah: +2XP (deelname + 1 OoA) = 3 XP
> Macy: +1XP (deelname) = 2 XP
> Badu: +1XP (deelname) = 5 XP.

Reputation: +2 voor defile, -1 voor DRAW: +1 = 8

Income:
> Draw met defile: +60 creds
> Settlement: +40 creds
TOTAAL: +100 creds = 100 creds.

Trade post roll: 13

REPUTATION: 8

Aankopen (incl. Arms shipment):
- Stub Gun (-/-5cr) -> Clevah
- Lasun (-/-5cr) -> Dilla
- Long Rifle (-/-30cr) -> Angela
- Long Rifle (-/-30cr) -> Macy
- Needle Rifle (-/-35cr) -> Kah
- Chem-synth (-/-15cr) -> Kah
- Las-projector (-/-35cr) -> Kah

Rest creds: 25 creds.

Advances: Badu +/+1" Movement (10 creds, -/-5 XP)

Nieuwe Gang Rating: 1555, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit (Territory Boon).
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 31 jul 2019, 10:07

Gisteravond bij Taras voor het eerst Zone Mortalis gespeeld! Erg leuk en het voelt gelijk benauwend; tof!
Met mijn Escher tegen Taras' nieuwe Chaos Cult hebben we gelijk twee korte potten kunnen spelen, dus er is een hoop gebeurd...

SIDENOTE: Wat me overigens wel weer op viel, is hoe snel je met veel van de scenarios bottle tests faalt, simpelweg omdat de starting gang heel erg klein is. Voordeel is (behalve tegen/met Goliath) dat de potten daardoor kort duren, nadeel is dat de potten daardoor erg kort duren... Wat mij betreft net te snel... Misschien iets om voor de volgende fase over na te denken.

Hieronder de gecombineerde resultaten van de twee potjes (ook verwerkt in Yaktribe), simpelweg omdat beide battles los van elkaar uitschrijven me teveel tijd kost ;-)

We speelden eerst MARAUDERS en daarna SNEAK ATTACK.



> House Favours: House Trainer (3x +/+3XP) en New Blood (gratis Juve).

> Erykah: +3XP (1x deelname, 2x winst) = 7 XP. -/-6XP voor +1 BS advancement = 1 XP.
> Clevah: +1XP (1x deelname) = 5 XP. -/-5XP voor +1 M advancement = 0 XP.
> Abi: +5XP (2x deelname, 1 OoA en 1 Champion OoA) = 7 XP. -/-6XP voor +1 BS advancement = 1 XP.
> Kedar: +6XP (2x deelname, 1 Training (3XP), 1 Champion OoA) = 4 XP. -/-5XP voor +1 M advancement = 5 XP.
> Free: +2XP (2x deelname) = 7 XP. -/-6XP voor +1 WS advancement = 1 XP.
> Dilla: +5XP (2x deelname, 1 Training (3XP)) = 7 XP. -/-6XP voor +1 Willpower advancement = 1 XP. Out Cold geraakt.
> Angela: +2XP (2x deelname) = 4 XP.
> Kah: +2XP (2x deelname) = 5 XP.
> Macy: +2XP (2x deelname) = 4 XP.
> Badu: +61XP (2x deelname, 1 Training (3XP) en 1 OoA) = 6 XP. -/-6XP voor +1 WS advancement = 0 XP

Reputation: +2 voor WIN (Marauders), +1 voor first battle, +0 voor WIN (Sneak Attack), +1 voor Settlement, +1 voor Synth Still: +4 = 13

Income (scenario + territories):
> Marauders: +120 creds. niets tussendoor uitgegeven
> Sneak Attack: +120 creds
TOTAAL: +240 creds = 265 creds.

Trade post roll: 10 (ondanks +1 voor Rep, +2 voor Leader en +3 voor 3 Champions... :shock: )

REPUTATION: 13

Aankopen:
- GANGER Daulne (free vanuit Settlement)
- JUVE Booty (free vanuit House Favours)
- Armored Undersuit (-/-25cr) -> Clevah
- Armored Undersuit (-/-25cr) -> Kedar
- Lasgun (-/-5cr) -> Abi
- Suspensor (-/-60cr) -> Abi (R10)
- Stiletto Knife (-/-10cr) -> Free (50% korting ivm Synth Still)
- Needle Pistol (-/-13cr) -> Badu (50% korting ivm Synth Still)
- 'Nightshade' Chem-thrower (-/-68cr) -> Daulne (50% korting ivm Synth Still)
- Stiletto Knife (-/-10cr) -> Daulne (50% korting ivm Synth Still)
- Chem-synth (-/-8cr) -> Daulne (50% korting ivm Synth Still)
- Stub Gun (-/-5cr) -> Booty
- Stiletto Knife (-/-10cr) -> Booty (50% korting ivm Synth Still)
- Chem-synth (-/-8cr) -> Booty (50% korting ivm Synth Still)
- Flak Armor (-/-10cr) -> Booty
Totaal: 257 cr.

Rest creds: 8 creds.


Nieuwe Gang Rating: 2110, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit (Territory Boon).


A.s. donderdag nog een pot tegen Timbo gepland! Zin in!
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 02 aug 2019, 08:20

Gisteravond met Timbo een EXTREEM BLOEDERIGE pot gespeeld tegen zijn Genestealer Cult...
Man, man, man, wat hebben de Dice Gods mij in de steek gelaten; de enige rolls die heel lang goed gingen waren mijn Bottle Rolls en daarna mijn Cool Checks voor de laatst overgebleven Ganger...

We speelden STAND-OFF, alleen met de volledige gangs ipv 10 fighters. Dat leek me leuk... :?



> House Favours: New Blood (gratis Juve).

> Erykah: +1XP (deelname) = 2 XP. Hand Injury (-/-1 WS) + Into Recovery.
> Clevah: +4XP (deelname, 1 OoA en 1 Champion OoA) = 4 XP. Out Cold.
> Abi: +2XP (deelname, 1 OoA) = 3 XP. Critical Injury > Full Recovery: Into Recovery.
> Kedar: +2XP (deelname, 1 OoA) = 7 XP. Spinal Injury (-/-1S) + CAPTURED.
> Free: +1XP (deelname) = 2 XP. Out Cold.
> Dilla: +1XP (deelname) = 2 XP. Out Cold. Let op! Staat per ongeluk 5XP op Yaktribe, moet zijn 2XP.
> Angela: +3XP (deelname + Leader OoA) = 7 XP. -/-6XP voor SPECIALIST advancement = 1 XP
> Kah: +1XP (deelname) = 6 XP. -/-6XP voor SPECIALIST advancement = 0 XP
> Macy: +1XP (deelname) = 5 XP. Into Recovery.
> Badu: Critical Injury > DOOD
> Daulne: Memorable Death > DOOD
> Booty: Critical Injury > DOOD


Reputation: -1 voor LOSS, +1 voor first battle = 13

Income (scenario + territories):
> Loss: +10 creds.
> 2 Settlements: +90 creds
TOTAAL: +100 creds = 108 creds.

Uitgaven:
- MEDICAL ESCORT: -/- 30 CREDS
- GANGER Daulne II (free vanuit Settlement)
- JUVE Booty II (free vanuit Settlement)
- JUVE Badu II (free vanuit House Favours)
- Lasgun > Daulne II: -/-5 creds
- Stiletto Knife > Booty II: -/-10 creds ivm Synth Still
- Stiletto Knife > Badu II: -/-10 creds ivm Synth Still
- Stub gun > Booty II: -/-5 creds
- Stub gun > Badu II: -/-5 creds
- Chem-synth > Booty II: -/-8 creds ivm Synth Still
- Chem-synth > Badu II: -/-8 creds ivm Synth Still
- Slopper Hanger-On: Slippy Slopper -/- 20 creds
Totaal: 101 cr.

Rest creds: 7 creds.


Nieuwe Gang Rating: 1890, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit (Territory Boon).


Verloren gegane equipment: 1 'Nightshade' Chem-thrower, 3 Stiletto knives, 3 Chem-synths, 3 Flak armor, 2 Stub guns en 1 Needle Pistol...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 04 sep 2019, 10:04

Gisteravond met Taras een toffe en wederom zeer bloederige pot gespeeld tegen zijn Orlock...
We speelden SABOTAGE en ik was Defender, want zolang dat stevige Target (T6, 5+ save, 4 wounds) overeind bleef, zou ik de inzet (Archeotech Device) winnen!
Het begon super goed: mijn tweede Sentry die moest moven in beurt ontdekte gelijk een groepje Orlock en overleefde zonder een schrammetje een salvo van hun Plasma Gun. Dus kon ze gelijk alarm slaan, waarna al mijn Sentry Ready werden én alle 5 mijn reinforcements op tafel mochten komen, die aan één kant van de tafel genadeloos hard toesloegen. Met Gas werden gelijk twee Orlock (waaronder een Champion) Out of Action gespeeld en een derde volgde al snel door een plasma pistol, en een tweede Champion werd met een toxic dart uit een Needle Rifle direct OoA geschoten! Beurt 1 was nog niet voorbij, en de winst leek al bijna zeker!
Bijna... Want een boltgunner van Taras mikte eens goed op het Target, raakte met 3 schoten, waarvan er twee verwondden. Beide werden niet gesaved en ineens (want D2) was het Target kapot!
Hmmm ok, nu stond ik ineens op achterstand en moest ik zorgen dat ik minimaal de helft van de gang OoA kreeg voordat ze het veld af vluchtten (en ze stonden allemaal redelijk dicht bij de rand, want het was nog maar beurt 2...), want dat zou de enige manier zijn om het verlies nog tot een Draw te beperken...
Daarvoor hoefde ik gelukkig nog "maar" 2 Orlock dudes OoA te krijgen, maar dat we een flinke klus...

De een na de andere Orlocker sloop of kroop de tafel af. Mijn Plasma Gunner kon nog net op tijd de Power Hammer Juve neerschieten, en toen stonden uiteindelijk stonden alleen nog de Orlock Leader op tafel en een Boltgun Champion met T1 door flesh wounds.
De Leader stond buiten bereik van wapens die hem Out of Action konden krijgen, dus alle focus op de Bolt Gun Champion, die door T1 op sterven na dood was.... Uiteindelijk viel Mad Dog Mono hem aan met Stubgun en Grab Hook en wist uiteindelijk één unsaved wound te doen, wat hoe dan ook genoeg was: Flesh wound zou T0 = OoA betekenen, Serious Injury werd een Coup de Grace, en direct OoA kon natuurlijk ook... Uiteindelijk verloor hij het bewustzijn door een Flesh Wound... DRAW!!


> House Favours: Arms Shipment: 30 credits aan House Equipment.

> Erykah: 2 XP - deed niet mee ivm Recovery, nu weer hersteld
> Clevah: +2XP (deelname, en weer 1 OoA) = 6 XP.
> Abi: 3 XP - deed niet mee ivm Recovery, nu weer hersteld
> Kedar: 7 XP - deed niet mee ivm Captured door Cult of the Violet End
> Free: +3XP (deelname en 2 OoA) = 5 XP.
> Dilla: +2XP (deelname en 1 OoA) = 4 XP. Out Cold.
> Angela: +1XP (deelname) = 2 XP.
> Kah: +3XP (deelname en 1 Champion OoA) = 3 XP. -/-3XP voor Intelligence advancement = 0 XP
> Macy: 5 XP - deed niet mee ivm Recovery, nu weer hersteld
> Badu II: +1XP (deelname) = 1 XP.
> Daulne II: +1XP (deelname) = 1 XP.
> Booty II: +1XP (deelname) = 1 XP. Grievous Injury: In to Recovery


Rarity Roll: 15! Caryatid Roll: 24!!! Gratis Caryatid!!!

Reputation: -1 voor Target Destroyed, +1 voor first battle vs Taras' Orlock, +1 voor Caryatid = 14

Income (scenario + territories):
> DRAW: +0 creds.
> 2 Settlements: +80 creds
TOTAAL: +80 creds = 87 creds.

Uitgaven:
- 'Nightshade' Chem-thrower > Daulne II: -/-68 creds ivm Synth Still
Totaal: 68 cr.

Rest creds: 19 creds, waar ik wellicht voor de volgende battle nog iets mee doe...

ARMS SHIPMENT (HOUSE FAVOR)
- Stiletto Knife > Daulne II: -/-10 creds ivm Synth Still
- Chem-synth > Daulne II: -/-8 creds ivm Synth Still
- Flak Armor > Badu II: -/-10
Totaal: 28 cr.


Nieuwe Gang Rating: 2075, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit (Territory Boon).
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 15 sep 2019, 22:32

Gisteren met Timbo een Rescue Mission gespeeld om mijn Champion terug te krijgen. Van beide kanten een zeer doelgerichte, efficiënte en dus saaie pot; mijn doel was om zonder kleerscheuren mijn Champion te bevrijden en de missie te winnen; Timbo's doel was om zonder kleerscheuren te overleven en de helft van zijn gang te laten recoveren na afloop. Uiteindelijk effectief niets boeiends gebeurd, behalve dat mijn Champion haarzelf bevrijdt heeft, en mijn gang in korte tijd in zijn geheel de tafel af gelopen is. Bijna geen schot gelost, maar beide partijen tevreden over het resultaat. Helaas zonder interessante wedstrijd, zodat we alsnog - nu we beiden weer op volle oorlogssterkte zijn - dinsdag een "echte" pot gaan spelen...

> House Favours: House Trainer: 4 x 6XP (!)

> Erykah: +2XP (deelname, en succesvolle rescue) = 4 XP.
> Clevah: +7XP (deelname, en House Trainer) = 13 XP. -/-11XP voor Intelligence en Toughness advancement = 2 XP
> Abi: +1XP (deelname) = 4 XP.
> Kedar: +8XP (deelname, rescue en House Trainer) = 15 XP. -/-14XP voor WS en Toughness advancement = 1 XP
> Free: +1XP (deelname) = 6 XP. -/-6XP voor Intelligence = 0 XP
> Dilla: +1XP (deelname) = 5 XP.
> Angela: +1XP (deelname) = 3 XP.
> Kah: +1XP (deelname) = 1 XP.
> Macy: +7XP (deelname, en House Trainer) = 12 XP. -/-12XP voor SPECIALIST en BS advancement = 0 XP
> Badu II: +7XP (deelname, en House Trainer) = 8 XP. -/-6XP voor WS s advancement = 2 XP
> Daulne II: +1XP (deelname) = 1 XP.
> Booty II: +0XP (recovery) = 1 XP. Hersteld.

Gewonnen Territory: Archeotech Device (diverse wapens krijgen Rad-phage en Unstable traits)

Rarity Roll: 7

Reputation: +2 voor succesvolle rescue

Income (scenario + territories):
> 2 Settlements: +100 creds
> Gratis Juve uit Settlement > "terug naar huis gestuurd"
TOTAAL: +100 creds = 119 creds.

Uitgaven:
- Recruit Ganger (Wright): -/-50 creds
- Shotgun (Solid & Scatter) > Wright: -/-30 creds
- Shotgun Acid Ammo > Wright: -/-15 creds
- Needle Pistol > Badu II: -/-13 creds ivm Synth Still
- Flak Armor > Booty II: -/-10 creds
Totaal: -/-118 creds
Restant: 1 creds


Nieuwe Gang Rating: 2335, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit (Territory Boon).
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 25 sep 2019, 09:08

Gisteravond, in de gezellige drukte met in totaal 3(!!) potjes Necromunda tegelijkertijd, tegen Timbo de Sabotage Mission gespeeld; inzet was het Wastes territory. Na een begin vol sluipen door mijn Escher en saai movende GSC sentries die eigenlijk een beetje rondjes op hun plaats liepen, barstte het ineens los! Het target bleek moeilijk te kraken, en menig Heavy Stubber, Plasmagun en Plasma Pistol schot ketste erop af. Uiteindelijk door een long rifle, een acid round uit een shotgun en twee Executioner rounds uit een andere shotgun toch het target gekraakt en toen moesten mijn Escher in veiligheid zien te komen. Ondanks wat dreiging is dat toch gelukt, mede doordat mijn Leader eindelijk haar Smoke grenade een keer gebruikte. Leuke, spannende pot!

> House Favours: Arms Shipment t.w.v. 100cr.

> Erykah: +2XP (deelname, en target destroyed ) = 6 XP.
> Clevah: +1XP (deelname) = 3 XP.
> Abi: +1XP (deelname) = 5 XP.
> Kedar: +1XP (deelname) = 2 XP.
> Dilla: +1XP (deelname) = 6 XP. -/-6XP voor BS advancement = 0 XP
> Angela: +2XP (deelname & wound op target) = 5 XP.
> Kah: +1XP (deelname) = 2 XP.
> Macy: +1XP (deelname) = 2 XP.
> Free: +2XP (deelname & 1 Out of Action) = 2 XP.
> Daulne II: +1XP (deelname) = 2 XP.
> Wright: +1XP (deelname & wound op target) = 2 XP.
> Booty II: +1XP (deelname) = 2 XP.
> Badu II: +2XP (deelname & 1 Out of Action) =4 XP. -/-3XP voor Intelligence advancement = 1 XP

Gewonnen Territory: Wastes

Rarity Roll: 13

Reputation: +3 voor succesvolle missie. TOTAAL: 19

Income (scenario + territories):
> Scenario: +40 creds
> 2 Settlements: +90 creds
TOTAAL: +130 creds = 131 creds.

Uitgaven:
- Recruit Champion (Apple): -/-95 creds
- Lasgun > Apple: -/-5 creds
- Armoured Undersuit > STASH: -/-25 creds
Totaal: -/-125 creds
Restant: 6 creds

Arms Shipment: Plasmagun > Apple

Nieuwe Gang Rating: 2560, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit (Territory Boon).
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: GANG: Mama's Guns (Escher)

Berichtdoor rcp77 » 23 okt 2019, 13:26

Gisteravond, in de rook van oud frituurvet, maar gelukkig in een ruimte vol gezelligheid, tegen Julien de Stand Off mission gespeeld; omdat er nog maar één territory was om voor te spelen en Tim en Taras naast ons ook speelden, dobbelden we om wie The Workshop als inzet had. Die roll ging naar Taras/Tim en daarom speelden wij slechts om credits. Leuke pot; was voor Julien nog wel even wennen. Maar wat hebben die Enforcers een goede saves! En naste wapens. Uiteindelijk ging het ineens hard toen Julien's Leader iets te enthousiast naar voren liep en daarbij OOA ging voor hij in combat kon komen, en toen ook nog eens gelijk een critical injury rolde...
Uiteindelijk werd ook een van mijn gangers kritisch verwond, maar ging de winst toch naar mij met 4 Enforcers out of action...

> House Favours: House Trainer: 3x +4XP.

> Erykah: +3XP (deelname, winst en 1 OoA) = 9 XP. -/-8XP voor T advancement = 1 XP.
> Clevah: +1XP (deelname) = 4 XP.
> Abi: +5XP (deelname + House Trainer) = 10 XP. -/-9XP voor random Secondary Skill (Overwatch) = 1 XP.
> Kedar: +2XP (deelname en 1 OoA) = 4 XP.
> Apple: +1XP (deelname) = 1 XP.
> Dilla: +1XP (deelname) = 1 XP. Out of Action: Critical Injury => Doc => Full recovery.
> Angela: +1XP (deelname) = 6 XP. -/-6XP voor BS advancement = 0 XP.
> Kah: +4XP (House Trainer) = 6 XP. -/-6XP voor BS advancement = 0 XP.
> Macy: +5XP (deelname + House Trainer) = 6 XP.
> Free: +1XP (deelname) = 3 XP.
> Daulne II: +3XP (deelname + Leader OoA) = 5 XP.
> Wright: +0XP = 2 XP.
> Booty II: +0XP = 2 XP.
> Badu II: +0XP = 1 XP
> Caryatid: +1XP (deelname) = 3XP


Gewonnen Territory: n/a, in plaats daarvan: D6x10 creds

Rarity Roll: 15

Reputation: +2 voor succesvolle missie, +1 voor first time. TOTAAL: 22

Income (scenario + territories):
> Scenario: +90 creds
> 2 Settlements: +110 creds (1 gratis Juve, maar terug gestuurd)

TOTAAL: +200 creds = 206 creds.
> Downtime: +250 creds
> 50% voor Captured Enforcer: +65 creds.
TOTAAL: 521 creds.

Uitgaven:
- Doc ivm Dilla: -/-40 creds
Totaal: -/-40 creds
Restant: 481 creds

DOWNTIME:
> Outlaw (pas na aanschaf Khimerix)
> Psi-Syndica Criminal Alliance (gratis Wyrd Hired Gun (Wyrdo) + 1 model krijgt gratis random Wyrd Power: Flame Blast => Macy)

Verdere uitgaven:
> Recruit Brute Khimerix (Krrrrr): -/-220 creds
> Gaseous Eruption Breath Weapon > Krrrrr: -/-80 creds
> Razor-sharp Talons > Krrrrr: -/-30 creds
> Toughened Hide > Krrrrr: -/-10 creds
> Recruit Fixer (Fitch): -/-50 creds
> Recruit free Scabber (Scabby): -/- 0 creds ivm reputation & Outlaw
> Cameleoline Cloak > Abi: -/-27 creds ivm Rewards of Infamy and Duty Black Market Trade Discount
> Desire's Needle: -/- 25 creds ivm Synth Still => STASH
> Withertouch Pistol: -/- 28 creds ivm Synth Stilll => STASH
> Rak'Gol razor gun: -/- 10 creds ivm Synth Stilll & Fixer => STASH
Restant: 1 creds

Rackets: Caravan Route Control, Archeotech Auctioning (gratis 1 Imperial weapon zolang de Racket in bezit is: Autocannon voor Abi)

Nieuwe Gang Rating: 3145, excl. eventuele Hive Scum uit Fighting Pit (Territory Boon).
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
Avatar gebruiker
rcp77
General
General
 
Berichten: 4593
Geregistreerd: 16 jul 2012, 09:18
Woonplaats: Delft
Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Volgende

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron