CHALLENGES TAKE-OVER PHASE <= hier Challenges plaatsen

CHALLENGES TAKE-OVER PHASE <= hier Challenges plaatsen

Berichtdoor rcp77 » 23 nov 2019, 11:39

We hebben in de eerste fase van de Campaign nog niet met Challenges gewerkt, maar daar ontkomen we in deze fase zeker niet aan. Om chaos te voorkomen (en eventueel misbruik van de situatie door met z’n allen op de Territories (of Rackets) van één gang te storten), hebbenwe hiervoor een aantal regels voor:

1) Challenges worden in DIT topic op SLS gedaan, binnen de ruimte van de Campaign. De eerste die een Challenge uitvaardigt tegen een beschikbare speler heeft een geldige Challenge. Een speler is beschikbaar als er geen andere geldige Challenge tegen hem is uitgevaardigd danwel wanneer de laatste geldige Challenge is afgerond.
2) Een speler kan maar één Challenge tegelijkertijd doen, ongeacht het aantal gangs dat hij heeft.
3) Een speler kan tegelijkertijd maar door één andere speler ge-challenged worden, ongeacht het aantal gangs dat hij heeft.
4) Als een geldige Challenge is gedaan, moet de uitgedaagde speler binnen drie weken de battle spelen, anders telt het automatisch als een LOSS en is de Challenge afgerond.
5) Potentieel moet een speler dus 2 potten binnen een periode van 3 weken spelen.
6) Zodra een Challenger de pot heeft gespeeld, is deze afgerond en mag hij eventueel gelijk weer een nieuwe Challenge doen.
Zodra een “ge-challenge-de” de pot heeft gespeeld, is deze afgerond en mag hij eventueel gelijk weer opnieuw door een andere speler ge-challenged worden.
7) Bij een automatische LOSS verliest de speler de inzet. Daarnaast mag de Challenger Income generen en andere Post-battle actions doen. Zijn leader krijgt +1XP, de rest van de gang krijgt geen XP. De gang krijgt +1 reputation. Eventuele fighters In Recovery zijn automatisch weer hersteld en beschikbaar.

Challenges moeten worden gedaan in dit format:
"Ik <NAAM CHALLENGER> challenge op <DATUM VAN CHALLENGE> met mijn gang <GANG NAAM CHALLENGER> de volgende speler: <NAAM TEGENSTANDER> met zijn gang <GANG NAAM TEGENSTANDER> om een <TERRITORY / RACKET> genaamd <NAAM TERRITORY/RACKET>. De verloopdatum van deze challenge is <DATUM VAN CHALLENGE +21 DAGEN>"

Neem natuurlijk na het uitvaardigen van de challenge ook even persoonlijk contact op met de uitgedaagde.

Als een challenge is uitgevochten, laat dan altijd direct in dit topic een bericht achter met de uitkomst.

Ik zal hieronder proberen de challenges goed bij te houden per speler, maar check vóórdat je een challenge uitvaardigt altijd even de laatste berichten in deze thread om te kijken of er niet al actieve challenges zijn die nog niet zijn verwerkt.
Ik zal nog even met Nutty Tim overleggen of we de rackets in hetzelfde topic gaan bijhouden als de Territories, of dat we hiervoor een nieuw topic starten.

ROB
Heeft gechallenged: .... Einde: ....
Is gechallenged door: .... Einde: ....

TARAS
Heeft gechallenged: Nutty Einde: 10/2 (of 11/2)

Timbo

Nutty
Is gechallenged door: Taras Einde: 10/2 (of 11/2)

AMMAR

PIETER

JULIËN
Laatst bijgewerkt door rcp77 op 12 feb 2020, 10:15, in totaal 16 keer bewerkt.
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: CHALLENGES TAKE-OVER PHASE <= hier Challenges plaatsen

Berichtdoor rcp77 » 23 nov 2019, 11:42

Ik ROB challenge op 23 november met mijn gang Mama's Guns (Escher) de volgende speler: Juliën met zijn gang The Mall Cops om een RACKET genaamd The Cold Trade. De verloopdatum van deze challenge is 14 december.
Laatst bijgewerkt door rcp77 op 17 dec 2019, 22:54, in totaal 2 keer bewerkt.
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
rcp77
General
General

Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor julien guijt » 23 nov 2019, 11:46

rcp77 schreef:Ik ROB challenge op 23 november met mijn gang Mama's Guns (Escher) de volgende speler: Julién met zijn gang The Mall Cops om een RACKET genaamd The Cold Trade. De verloopdatum van deze challenge is 14 december.

You got it
julien guijt
General
General

Medals: 3
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Veteran (1)

Berichtdoor NutTownTau » 23 nov 2019, 12:39

Het lijkt mij logisch om rackets en territories in dezelfde topic bij te houden, ik zal het overzicht van Taras straks even copy/pasten.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 23 nov 2019, 13:03

Ik Nutty challenge op 23 november met mijn gang The Sumpwater Locals de volgende speler: Taras met zijn gang The Slagracers om een RACKET genaamd PRODUCTION SKIMMING.De verloopdatum van deze challenge is 14 december.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor tarasteunissen » 23 nov 2019, 23:37

Ik TARAS challenge op 23 NOVEMBER met mijn gang COVENANT OF THE RADIANT LIGHT de volgende speler: TIMBO met zijn gang CULT OF THE VIOLET END om een RACKET genaamd WHISPER BROKERS.De verloopdatum van deze challenge is 14 DECEMBER.
tarasteunissen
Master Sergeant
Master Sergeant

Berichtdoor rcp77 » 27 nov 2019, 09:04

Rob vs Julien: winst voor Mama's Guns (Rob) - The Cold Trade is overgenomen. Daarnaast via Intrigues ook BULLET CUTTING racket geclaimd.
rcp77
General
General

Berichtdoor tarasteunissen » 28 nov 2019, 08:54

Tim vs Taras: winst voor de Slag Racers (Taras) - Production Skimming is niet overgenomen. Daarnaast via Intrigues wel BLOOD PITS racket geclaimd door de Sumpwater locals (Tim)
tarasteunissen
Master Sergeant
Master Sergeant

Berichtdoor rcp77 » 28 nov 2019, 09:24

Ik ROB challenge op 28 november met mijn gang SMOKEY GOODNESS (CGC) de volgende speler: AMMAR met zijn gang B-Alpha-Delta om een RACKET genaamd The Resurrection Game. De verloopdatum van deze challenge is 19 december.

Edit: in overleg challenging gang gewijzigd van Cawdor naar CGC.
rcp77
General
General

Berichtdoor tarasteunissen » 11 dec 2019, 14:08

Taras vs. Timbo: winst voor de Covenant (Taras) - Whisper Brokers is overgenomen.
tarasteunissen
Master Sergeant
Master Sergeant

Volgende

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!