End Phase?

End Phase?

Berichtdoor NutTownTau » 29 feb 2020, 21:41

Ik begreep dat Rob en Taras het al over een mogelijke End-phase voor de campaign hebben gehad, en het lijkt mij eerlijk gezegd ook een prima idee om idee om de huidige campaign af te sluiten en een verse start te maken.

Dus vandaar dit topic om te polsen hoe iedereen er over denkt, plus eventuele suggesties voor de huidge (of nieuwe) campaign. Als we wat suggesties verzameld hebben zal ik een poll aanmaken zodat we met z'n allen kunnen stemmen.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: End Phase?

Berichtdoor timbosix » 29 feb 2020, 21:47

Ik ben aardig out mundaad, so fine with me :P
"Lead us from death to victory, from falsehood to truth.
Lead us from despair to hope, from faith to slaughter.
Lead us to His strength and an eternity of war.
Let His wrath fill our hearts.
Death, war, and blood;
in vengeance serve the Emperor and the name of Dorn!"
timbosix
General
General

Berichtdoor tarasteunissen » 29 feb 2020, 22:48

Ja, wat mij betreft kappen we deze weer af en starten we een nieuwe.

Wel een leuke eind battle dan hoor! Ff een keer een middagje plannen.
tarasteunissen
Master Sergeant
Master Sergeant

Berichtdoor NutTownTau » 01 maart 2020, 11:08

tarasteunissen schreef:Ja, wat mij betreft kappen we deze weer af en starten we een nieuwe.

Wel een leuke eind battle dan hoor! Ff een keer een middagje plannen.

Had je iets in gedachte?

Anders heb ik wel een paar honderd guardsmen die de hive even op kunnen komen schonen :lol:
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)

Berichtdoor rcp77 » 01 maart 2020, 17:18

Ik ben erg gehecht aan mijn gangs en zou nog graag (veel) langer doorgaan, maar ik merk inderdaad dat de jeu er een beetje uit is bij de meesten, dus laten we vooral met een big bang stoppen, en dan een ander moment weer een nieuwe campaign starten. Misschien richting de zomervakantie? Dan is ook de uitbreiding voor Escher uit ;-)

Qua "big bang" zat ik bijvoorbeeld te denken aan een 1 vs many battle, waarbij bijvoorbeeld mijn Cawdor, Escher en CGC zich verdedigen tegen alle overige gangs. Of bijvoorbeeld een van de scenario's uit Book of Ruin. Of gewoon een 1 vs 1 vs 1 vs 1 vs 1 vs 1 battle met kill points of zo. Gewoon voor de lolz.
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 01 maart 2020, 19:43

Er zijn ook regels waarin je een deel van je oude gang kan gebruiken om een nieuwe gang te starten. Weet alleen niet of die in het comprehensive rulebook staan
NutTownTau
General
General

Berichtdoor rcp77 » 05 maart 2020, 10:18

Ja, maar dan ben je sowieso je Leader kwijt, en wordt een van je Champions je nieuwe Leader. En ik geloof dat ik daar in de meeste gevallen niet heel blij van word... Champion stats en Leader stats kunnen nogal een groot verschil zijn. Maar wie weet...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!